Upgraders in kantoorinrichting

Jouw kantoorinrichting upgraden, dat is wat Projectatelier graag doet. Out-of-the-box, innovatief, met respect voor jouw bedrijf, het gebouw en de mensen die er werken. De totaalinrichting van kantoorgebouwen is veel meer dan de juiste kantoormeubelen op de juiste werkplek. Het is het creëren van de ultieme balans tussen duurzaam meubilair, verlichting, akoestiek, kleur en geur. Het is het aangenaam prikkelen van de zintuigen om het welzijn van de medewerkers te bevorderen. Fysiek en mentaal. Dat is onze missie en passie sinds 2006. Want het geluk zit in de juiste beleving in een kantooromgeving. Ook jouw portie geluk loert om de hoek. Laat ons het vinden.

Samenwerken van scratch? Hulp nodig van onze interieurarchitecten? Nieuwe bureaustoelen nodig? Of gewoon een frisse kijk op je bestaand interieur? Welkom!

Proactief

Ons doel is je verwachtingen in te lossen en te overtreffen

Professioneel

Dat doen we met respect, grondig, vakkundig en innoverend.

Klantgericht

Gelukkige klanten zijn onze sleutel tot succes.

Innovatief

We kleuren buiten de lijntjes en zijn toonaangevend.

Gepassioneerd

Je verdient een project even uniek als je bedrijf.

Oplossingsgericht

Onze focus ligt op de oplossingen en het eindproduct, niet op de problemen.

Nieuwsgierig

We zijn waakzaam, expert, we denken aan morgen.

Kwaliteit

We bieden onze klanten hoogwaardige kwaliteit, rekening houdend met economische, sociale en milieudoelstellingen.

Onze Missie

Wij zijn  een modern bedrijf dat gespecialiseerd is in het maken van concepten tot en met het totaal inrichten en afwerken van kantoorinterieurs. Onze mensen hebben allen meer dan 10 jaar ervaring in de totale kantoorinrichting. Wij hebben eigen interieurarchitecten die voor u een volledig concept kunnen uitwerken rekening houdende met uw budget en behoeften. Indien u een eigen interieurarchitect hebt, werken we graag met hem samen. Wij verzorgen voor u al de stappen van uw interieurinrichting : behoeftenverkenning, conceptanalyse, ontwerpen, offertes, coördinatie tot de levering en oplevering van losse- en vaste bemeubeling, scheidingswanden, plafonds, schilderwerken en verlichting. 
 

Onze Partners

Straffe kantoorinrichting over gans België, bij kleine en grote bedrijven, bij nationale en internationale spelers in alle sectoren. Van casco tot sleutel-op-de-deur indien gewenst. Dat vraagt om een straf team van interieurarchitecten, werfopvolgers, sales, customer service en logistieke medewerkers. We have them all! En als kers op de taart kunnen we rekenen op de expertise van enkele trouwe partners, doorheen de jaren zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit en stipte opvolging. Wij werken samen in vertrouwen, een echte voltreffer voor jouw kantoorgebouw. We nodigen je graag uit in onze belevingsruimte in Kasterlee (provincie Antwerpen), voor een eerste ervaring.

0 Weken actief Zo lang zijn wij inderdaad al actief
0 Leeftijd werknemers Wij zijn een ervaren team van gemiddeld 43 jaar oud.
0 Jaren ervaring Samen hebben wij 162 jaren ervaring.

Peter Monden

Bestuurder & Interieurarchitect

Chris Huybrechts

Bestuurder & hoofd van sales

Cathy Fromont

projectleider

Karen Nicolaes

Interieurarchitect

Natchalie Van Dyck

Administratie

Karsten Parthoens

Interieurvormgever

Rita Serrien

Administratie

Jolien Celis

Interieurarchitect

Kevin Verwimp

Monteur

Noor Keusters

Interieurarchitect

Ursula Van Opstal

Junior Projectleider

Jennes Van Besauw

Accountmanager interieur

Eline Joos

Commerciele binnendienst

Peter Monden

Bestuurder & Interieurarchitect

Chris Huybrechts

Bestuurder & hoofd van sales

Cathy Fromont

projectleider

Karen Nicolaes

Interieurarchitect

Natchalie Van Dyck

Administratie

Karsten Parthoens

Interieurvormgever

Rita Serrien

Administratie

Jolien Celis

Interieurarchitect

Kevin Verwimp

Monteur

Noor Keusters

Interieurarchitect

Ursula Van Opstal

Junior Projectleider

Jennes Van Besauw

Accountmanager interieur

Eline Joos

Commerciele binnendienst